dijous, 16 de juny del 2011

CAMINADA COMA DE VACA

Doncs sí, poc pedalar, però almenys vam aprofitar el pont per fer una bona caminada.
Durant la setmana vaig sortir 1 dia a córrer, poc a poc, però sensacions força bones, i ... res mes.
Dissabte deixem els nens amb els avis, i anem amb els cunyaos, en Pollo i la Mireia cap a Queralbs.
Arribem al vespre, a una casa de turisme rural al Serrat. Un bona xerrada, un bon sopar, no pot fallar el llom arrebossat!!!
Preparem la tàctica de l'endemà, rebeixem les espectatives i decidim fer una ruta més apte per a tots els públics.
Agafem el cremallera de les 9 a Queralbs, per anar fins a Núria. Un cop a Núria, fa un pèl de rasca, però s'està perfecte, pugem amb l'ou fins al refugi del Pic de l'Àliga, cagada... el camí dels Enginyers ens queda a baix, per tant pendent avall com cabres fins arribar al corriol.
Un cop hi arribem lleugera pujada a bon ritme tot xerrant i gaudint del paisatge. Fins que el camí es transforma en un puja i baixa, tot passant per uns escalons, i un tram un pèl aeri on hi ha un cable, que no tenen cap mena de dificultat.
La cosa es va allargant, i al final és fa una mica pesat arribar fins a Coma de Vaca, total 2h:30 ma o menos. Això sí, poca pujada... i menys que en queda.
A Coma de Vaca, dinem de bocata, la fem petar, i esperem que arribin en Pont i en Peti, que pujaven a peu desde Queralbs... paguen l'esforç (1h:30 de Queralbs a núria), i sel's hi fa molt llarg arribar fins a Coma de Vaca.
Un cop tots reagrupats, baixada fins a Queralbs, i quina baixada, almenys 2 hores de baixada, cosa que posa bessons i quadriceps com rocs. Tot i axiò anem fent i es fa molt bé.

Al final tothom a aguantat com jabatos, i sort que no la vam fer al revés.

Avui finalment he sortit a pedalar, amb la de carretera fins a Beuda, Maià i cap a casa. Mare meva que estem malament... i la setmana que ve pedalada de Maià, i aviat triatló popular Banyoles.... buf!!!!

PD. Divendres junta dels desfrenats, on aquest any hi estic posat. Espero tenir prou temps per posar el meu granet de sorra.

PD2. Demà he quedat amb en Pont a les 6:45 del matí per pedalar una horeta. Buf espero despertar-me.

1. ostres gerard , no en surto a cap!!

2. Bones nano, quants dies? Ja veig que no pares, així m'agrada, s'ha de tocar una mica tot. Ara que he tornat a gafar el fil, espero veurens de Diumenge a Maià. Salut